« Zubigintza amildegiak gurutzatzeko artea da. Bizkarrez dauden munduak elkarri begira jartzekoa. Ertza abiapuntu bihurtzekoa. Alegia egia egitekoa. Horixe da, hain zuzen, Errigoraren langintza: zubiak eraikitzea. »

Atzineko urteetan bezaIa, Euskal Herri osoko ikastolek, zailtasunetan diren Nafarroako Erriberan diren diren hiru ikastolekin (Tutera, Viana eta Lodosa) elkartasun ekintza abian ezarri dute. Erriberako laborantzako kalitatezko ekoizpenen saskiak osatu dira (biper gorri, tomate, zainzuri, oliba olio, orburu, arno, kardo eta abarrekin). Helburua, ahal bezain bat saski saltzea da, Erriberako ikastolekin eta laborariekin elkartasunez. Iaz bezala, bi saski ezberdin badira, xuria eta beltza. Saski bakoitzaren prezioa 50 eusko.

ErriGora