Azkaingo Ikastola

1972 sortu zen haurrei euskaraz ikasteko parada ematen dien eskola gare. 100 ikasle inguru errezebitzen ditugu ama eskolatik lehen mailara.

Euskara murgiltze ereduan oinarritu hezkuntza proiektua zabaltzen duen eskola.

Erabateko elebitasuna

Ikastolentzat, ondare kultural aberats baten transmititzeaz gain, euskaraz mintzatzea, irakurtzea, idaztea eta ikastea helburu garrantzitsua da. Frantsesa lehen mailatik goiti ikasten hasten da eta eskolaldiko zein eskolaz kanpoko jardueretan euskarazko ingurunean murgildua izanez, haurrak bi hizkuntzak goizik bereganatzen ditu eta hori etxeko ingurumena frantsesezkoa baldin badu ere.

Ez ohiko hurbiltze pedagogikoa

Guraso guziek beren ikastola kastolan, irakasle taldeak haur eta nerabean oinarritzen den hezkuntz proiektu baten inguruan ari dira lanean. Proiektu horrek pertsona bai bere osotasunean bai bere berezitasunean hartzen du. Irakasle eta gurasoen arteko lotura estua lagungarria da egitasmo honetan.

Elkarte eskola bat

Guraso guziek beren ikastola kudeatzen duen tokiko elkartearen bizian parte hartzeko aukera dute baita ere ikastola mugimendua egituratzeko eta garatzeko erabakiak hartzen dituen federazio mailan.

Bilan positibo bat

Ikastolen eskola karta zabalak SEASKA-k ezarri duen euskarazko irakaskuntza ereduaren garapena eta arrakasta erakusten du. Euskal Herriko haurrei euskarazko irakaskuntza eskaini ahal izatea abantaila bat da, askatasun bat gehiago.

Drop Me a Line

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In in risus eget lectus suscipit malesuada. Maecenas ut urna mollis, aliquam eros at, laoreet metus.